Resto Druid-Triash

Gå ner

Resto Druid-Triash

Inlägg  Triash i lör jun 27, 2009 9:52 pm

Irl info

Namn: Axel

Ålder:16

Bosatt i:Stockholm

Jobb/Skola:Börjar ettan på UBG gymnasiet nu i höst

Har du en stabil uppkoppling?: Jodah

Kan du spela 25manna instenacer utan lagg?: Japp

Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Yes

In-game info

Andledning till att du söker hit: För att jag vill börja raida seriöst igen som jag gjorde innan jag rerollade horde. För att det låter soft med en svensk guild som har bra progress och har även spelat med flera av dom i guilden i pugs etc och ni verkar vara trevligt folk=)

Folk som känner dig i guilden:Quift som är Applicant:)

Char namn: Triash

Klass samt spec: Resto Druid mainspec har även bra feral dps gear.

Relevant gearinfo:

Speltid, aka /played : 16 dagar

Alts samt deras spec: Har ej några på detta acc, hade en hunter som jag sålde och sedan levlade jag upp denna på ett nytt acc via raf med en kompis.

Raid exp: Har kört de sju första bossarna i ulduar 10manna, men kan även tacs för allt fram till Mimiron, clearat allt annat ofc, var även server first med OS 3D 25manna på min hunter. Har endast kört de 3 första bossarna i ulduar hc men känner att jag är redo för fler:)

Dagar du inte kan raida på: Torsdagar och Måndagar, vilket verkar passa mkt bra in i erat raiding schema:)

Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: På denna server har jag endast varit med i Artificiose vilket är en irl kompis guild samt några konstiga skåningar som min polare raggade upp i WSG, anledningen till att jag lämnar är att vi knappt raidar och om man vill raida måste man pugga vilket inte är allt för skojj:) Som sagt hade jag en hunter som var med i guilden Ace of Spades på Bloodfeather vi började som en underdog och blev sedan bästa guilden på servern anledningen till att jag lämnade är att alla mina kompisar bästämde sig för att rerolla horde, och då valde jag att starta upp ett nytt acc för att då kunna sälja min hunter:)

Vad kan du bidra med till Vrede?: En trevlig social healer som kommer heala bra:D Sedan är jag även JC så jag ställer gärna upp och hjälper guilden med gems etc:D

Det var allt jag hade att skriva, hoppas att vi hörs in-game:D

Mycket vänliga hälsningar Axel

Triash
Gäst

Till överst på sidan Gå ner

Gear

Inlägg  Triash i sön jun 28, 2009 2:40 am

Såg nu när jag kollade på min application igen att armory länken inte kom med, och att dte kan hände att jag har feral dps gear på armory. Om detta är fallet så är det bara att w mig in-game och be mig möta er/dig någonstans för att koll apå gearet.

//axel:)

Triash
Gäst

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Resto Druid-Triash

Inlägg  smygfis i sön jun 28, 2009 11:19 pm

välkommen

//vredecrew
/w smygfis eller någon annan officer för inv

smygfis

Antal inlägg : 60
Registration date : 09-01-10